E por que non?
Afíliate

Para que a dirección da túa empresa e as organizacións empresariais non impoñan os seus intereses e decisións.

Para que as administracións públicas teñan en conta as nosas demandas. Porque xuntos, si podemos.

CCOO debe a súa independencia e a súa forza aos afiliados e afiliadas. O voso apoio garante a nosa representatividade e a nosa capacidade de reivindicación e proposta.

CCOO é imprescindible nas empresas para axudarche a resolver os teus problemas e para que se cumpran os convenios colectivos e o dereito laboral.

CCOO é necesario para conseguir mellores condicións de traballo, mellores salarios, novos dereitos, a través da negociación dos convenios colectivos, da relación permanente cos empresarios e da interlocución coas administracións central e autonómica.

A forza de CCOO é unha garantía para que se manteña e mellore o sistema de protección social: as pensións, a protección por desemprego, a protección ás persoas con dependencias.

CCOO conta cos mellores servizos de asesoramento sindical, xurídico e técnico que pon ao teu dispor como afiliado e afiliada.

CCOO proporciónache información sobre a situación económica e laboral, e das posibles alternativas sindicais.

CCOO axúdache para que teñas acceso á formación profesional, decisiva para encontrar ou mellorar o emprego.

Como afiliado ou afiliada, CCOO pon ao teu dispor diversos servizos en ámbitos como a vivenda, os seguros, os fondos de pensións, tempo libre.

A cota sindical* é deducible na declaración da renda. Ademais, coa cota tes dereito a un seguro de vida en caso de accidente.

CCOO é o primeiro sindicato en afiliación, representatividade e presenza nas empresas.

Cotas mensuais vixentes:

Cota xeral reducida: 11,50 euros mensuais. Aplicable a persoas con retribucións e prestacións brutas entre o 135 %-235 % do SMI (13.376 a 23.283 euros/ano).

Cota xeral ordinaria: 12,60 euros mensuais. Aplicable a persoas con retribucións brutas superiores ao 235% do SMI (desde 23.284 euros/ano).

Cota especial: 7,10 euros mensuais. Aplicable a persoas con retribucións, ingresos ou prestacións brutas superiores á RMI e inferiores ao 135 % do SMI (13.375 euros/ano).

Cota superreducida: 3 euros mensuais. Aplicable a persoas que non perciban ingresos e ás que perciban retribucións ou prestacións en contías brutas iguais ou inferiores á RMI (6.152 euros). Aplicable tamén ás persoas menores de trinta anos á procura do primeiro emprego ou que leven máis de seis meses en situación de simpatizante. Revisable anualmente

Cota militante: 16,50 euros mensuais. É unha forma de cota voluntaria.